PXStudioRuntimeMMO 2014-05-28 15-38-45-184.jpg (22.6 MB) PXStudioRuntimeMMO 2014-05-28 15-38-45-184.jpg (22.6 MB) Dinakingblanket.blogg.se - Detta är en blogg som handlar om sso PXStudioRuntimeMMO 2014-05-28 15-38-45-184.jpg (22.6 MB) PXStudioRuntimeMMO 2014-05-28 15-38-45-184.jpg (22.6 MB)

Dinakingblanket.blogg.se

2014-07-31
18:20:08

Ett beslut :/

Jag säger detta bara rakt ut: Bloggen lägs ned! Det var ett lätt beslut för att: Ingen kommenterar nästan, Det är jobbigt, varje inlägg jag skriver, Nästan ingen kollar på bloggen, Och jag orkar inte äns skriva att jag har köpt en ny häst idag! Det är därför jag lägger ner bloggen, och jag vill bara tacka dom som kommenterade, och inte alla som kommenterade jo, det är som har skrivit sina "komenterar namn" såhär: Ebba, Myrapyraspyra och hej, dom är dom ända som har komenterat utan att jag ska ha behövt fråga tex: Kan nån kolla på min blogg eller nån som jag känner. Jag vill specielt tacka hon med "komenterar namnet""hej". Hon har tagit sig tid att blädra igenom min blogg för att hitta ett specielt inlägg att komenterat på^^ Och ni kanske kan övertala mig att fortsätta blogga, fast chansen är liten. Men som man säger: "man kan alltid försöka". Nu kommer en sak jag vill säga, ett sista budskap: Du är du, och bry dig inte om vad andra säger. Du är svag om du är ensam ,men starkare tsm. Tappa alldrig hoppet! Du kan klara det! Ses för min gång  -vink vink- Jag kommer att sakna er -snyft-. Men tänk på: Du är alltid älskd, av nån, du kanske bara inte vet det, du behöver bara vara dig själv!
 
 
 
 
Hejdå alla underbara läsare, mvh Alva som kommer sakna er
Kommentarer:
2014-08-06 @ 11:24:29

Tråkigt att höra att du lägger ner bloggen. Men jag förstår dig också. Jag har länge funderat på att lägga ner bloggen av olika skäl. Det är jobbigt när ens läsare inte kommenterar, för man vill ju ha respons på det man gör. Men något som är viktigt när man bloggar är att ha en fin och tilltalande design, mycket bilder, olika kategorier och helst ett tema som den följer. Att få läsare är inte så enkelt idag, det finns hur många bloggar som helst! Men måste kämpa och lägga ner all energi man har på det. Kommentera andras bloggar så att de kan hitta din, ha tävlingar som drar till sig läsare, göra inlägg i grupper på Facebook där man länkar bloggen etc. Jag vet inte hur länge du bloggat, men det tar tid. Det är ytterst få som blir "stora" över kort tid. Man måste göra det helhjärtat om man vill lyckas. Och något man INTE ska göra är att kommentera andras bloggar och skriva "Hej, fin blogg, titta gärna in min". Det är ingen som gillar sådana bloggar. Om man bara kommenterar "fin bild!" eller något så får man väldigt ofta ett svar tillbaka. Och det är viktigt att man kommenterar OM INLÄGGET när man kommenterar och inte skriver "Hej, allt bra? :)". För det är inget chattforum.

Du vet säkert allt det här. Men jag ville bara berätta att jag själv har varit i din situation. Men det gäller att kämpa och visa att man finns. Visa att bloggen finns och att den är värd att följa! Så gillar du att blogga, så gör det och se till att den syns. Vill du inte blogga så är det ingen som kan tvinga dig. Så det är helt upp till dig.

Men kom ihåg: Nothing comes easy.

Hoppas du har en bra dag för övrigt! :)

2015-01-25 @ 11:36:37
#2: Caroline

Vad tråkigt att du lägger ner, men förstår dig verkligen! Det var samma för mig, men nu har jag valt att börja igen, det är roligt att skriva för sig själv, även med få läsare :)

Lycka till iallafall!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: